Kundeservice

Driftsmelding

det er fortiden ingen driftsmelding.

Skjemaer

Her finner du skjemaer som du kan laste ned og sende til oss.

Les mer...

MMS/WAP-innstillinger for iPhone

Her finner du MMS/WAP-innstillinger for iPhone.

Les mer...

Hva er Value bankkort?

Det er et mobilabonnement som du betaler på forhånd med et bankkort. Du slipper kredittsjekk, faktura, og bestemmer selv hvor mange minutter, SMS, MMS og MB data du vil kjøpe til enhver tid.

Les mer...

Skal jeg velge Value faktura eller Value Bankkort?

Value faktura eller Value bankkort? Her finner du en oversikt over forskjellene.

Les mer...

Bruk i utlandet

Slik ringer du med kontantkort fra MyCall i utlandet

Les mer...

Hvordan bestille Venner Kontant?

Du kan bestille Venner kontant startpakke på vår nettside. Du kan også kjøpe startpakke hos en av våre mange forhandlere.

Les mer...

Hva er prorating?

MyCall bruker prorating på både månedsavgift og inkludert ringetid, SMS/MMS og datatrafikk.

Les mer...

Hvor lang tid tar det før min innbetaling er registrert?

Dersom du benytter nettbank vil det ta opptil 3 dager. Dersom du betaler på andre måter (for eksempel, brevgiro eller manuelt i bank/post) vil det kunne ta noen dager ekstra.

Les mer...

Kontakt kundeservice

Ring 06160 (Fra utlandet +47 81568166)
Send e-post

Åpningstider
Man - Fre 08.00 - 19.00
Lørdag 10.00 - 16:00
Søndag stengt.

Min side

Administrer ditt abonnement på Min Side. Her kan du:
- se forbruk
- oppgradere
- legge til ekstra ringetid og mye annet.

Til Min Side

MyShop

Brugata 1, 0186 Oslo.
Mer info

Åpningstider
Man - Fre 10.00 - 18.00
Lørdag 10.00 - 18:00
Søndag stengt.