MyCall

Ingen overfakturering for databruk

Aldri mer overraskelser på fakturaen!

Når du har brukt opp din månedlige datakvote blir hastighet på data redusert til 64Kbit/s. Du vil fortsatt kunne bruke internett, men det vil gå veldig tregt. Du betaler ingenting for databruk når du er på lav hastighet.

På denne måten har du FULL KONTROLL over dine kostnader knyttet til databruk.

Hvordan fungerer det?

Du vil motta 2 SMS med informasjon på hvor mye data du har igjen.

SMS nr 1:
Sendes til deg når du nesten har brukt opp din inkluderte datakvote.

SMS nr 2:
Sendes til deg når du har brukt 100% av din inkluderte datakvote og har 0 MB igjen.

Trenger du mer data med full hastighet, vil du få tilbud om å kjøpe datapakker på SMS. Vi har 4 datapakker som kan bestille på SMS eller via  MinSide.

Datapakker

Les mer om våre datapakker

Hvis du ofte går tom for data, bør du vurdere å endre prisplanen din. Dette gjør du enkelt ved å logge inn på Min Side og velge Endre prisplan.

Trenger du hjelp?

Chat med oss

Åpen Man - fre: 08-19
Stengt lørdag og søndag

Ring 967 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30

Ringer du fra utlandet?
+47 967 06160


Ordinære takster gjelder: se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer