Loading...
SEO page title SEO description SEO keywords
MyCall
Logg inn Bli kunde
Hei,

På grunn av vedlikehold og oppdatering av våre systemer kan det forekomme forsinkelse ved påfyll av saldo og/eller kjøp av datapakker ikveld mellom kl. 22:00-23:00.

Kundeservice

Hva leter du etter?

/kundeservice/forklaring-faktura /min-side/aktiver-sim-kort /kundeservice/pin-puk-kode /kundeservice/bytte-mobilabonnement /kundeservice/saldo-forbruk /kundeservice/endre-adresse-personalia Søk etter emne...

Ingen treff på Søk på nytt

Bruk av Money Transfer

Hvordan avbryter jeg en overføring?

Hvordan avbryter jeg en overføring?


Om du ønsker å avbryte en overføring må du ta kontakt med vårt kundesenter på telefonnummer +47 23 50 20 86.
Husk at overføringer som har gått gjennom ikke kan kanselleres.

Hvordan kommer jeg i gang med MyCall Money Transfer?

Hvordan kommer jeg i gang med MyCall Money Transfer


Du kommer i gang med MyCall Money Transfer ved å følge 3 enkle steg:
1. Du må være MyCall kunde.
2. Gå inn på MyCall Money Transfer og trykk på kom i gang for å starte registreringen.
3. Når du har registrert deg er du klar til å bruke tjenesten.

MyCall Money Transfer

Hvor kan jeg finne min overføringshistorikk?

Hvor kan jeg finne min overføringshistorikk?


Du må logge inn på minside for å se din overføringshistorikk.

Logg inn på MinSide

Jeg har fått ny e-postadresse. Hvordan oppdaterer jeg den?

Jeg har fått ny e-postadresse. Hvordan oppdaterer jeg den?


Dette kan du gjøre inne på Min side. E-postadressen din er brukernavnet ditt til MyCall Money Transfer - du vil derfor miste koblingen til MyCall Money Transfer og må aktivere kontoen din på nytt med den nye e-postadressen din.

Logg inn til MinSide

Hva er IBAN og BIC (SWIFT), og hvorfor trenger jeg det?

Hva er IBAN og BIC (SWIFT), og hvorfor trenger jeg det?


For å kunne gjøre en bankoverføring trenger du mottakers IBAN-nummer og BIC (SWIFT)-adresse. Du trenger kun å fylle ut dette en gang, det vil bli lagret på mottaker i kontaktlisten din.
IBAN-nummer: internasjonalt kontonummer.
BIC (SWIFT): viser hvilken bank pengene skal overføres til.

Jeg får opp feilmelding, hva gjør jeg?

Jeg får opp feilmelding, hva gjør jeg?


Kontakt oss på +47 23 50 20 86 så hjelper vi deg!

Hvordan vet jeg når overføringen er fullført?

Hvordan vet jeg når overføringen er fullført?


Du vil få en SMS når pengene har kommet frem til mottaker.

Hvor lang tid tar det å overføre penger?

Hvor lang tid tar det å overføre penger?


Det kommer an på om du gjør en kontant- eller bankoverføring, og hvilket land du sender penger til.
Normalt vil kontantoverføringer kun ta noen minutter og bankoverføringer vil kunne ta rundt 2-3 virkedager.


Hvordan vet jeg at min mottaker har fått pengene?

Hvordan vet jeg at min mottaker har fått pengene?


Du vil få en bekreftelse på SMS.

Questions about the service

Må jeg være MyCall kunde for å kunne bruke MyCall Money Transfer?

Må jeg være MyCall kunde for å kunne bruke MyCall Money Transfer?


Trygt å bruke MyCall Money Transfer?

Er det trygt å bruke MyCall Money Transfer?


Ja, det er trygt å bruke MyCall Money Transfer og du kan følge overføringen din fra start til slutt.
Husk at du kun burde sende penger til mottakere du kjenner for å unngå å bli svindlet.

Hvor kan mottakeren hente pengene ved kontantoverføringer?

Hvor kan mottakeren hente pengene ved kontantoverføringer?


Ved kontantoverføring kan mottaker hente pengene hos et Western Union-agentkontor. De har mer enn 500 000 kontorer, fordelt over 200 land og områder. 

Hva er forskjellen på kontant- og bankoverføring?

Hva er forskjellen på kontant- og bankoverføring?


Kontantoverføring: mottakeren må hente pengene på et Western Union- agentkontor.
Bankoverføring: mottakeren får pengene direkte inn på sin bankkonto.

Hvorfor er MyCall Money Transfer støttet av Western Union?

Hvorfor er MyCall Money Transfer støttet av Western Union?


Vi ønsker at det skal være sikkert, billig og enkelt for deg som MyCall-kunde å sende penger til venner og familie i utlandet.
Vi har derfor slått oss sammen med Western Union som har vært i bransjen i over 160 år og er spesialister på pengeoverføringer. 

Sammen gir vi deg MyCall Money Transfer -hvor du kan sende penger trygt via internett til nesten hele verden!

Hvorfor må min identitet bekreftes av Western Union?

Hvorfor må min identitet bekreftes av Western Union?


Du må bekrefte identiteden din ved overføringer på over 8 000 kr i løpet av en periode på 12 måneder.
Dette er for din egen sikkerhet, og er en standard sikkerhetsprosedyre på tvers av finansielle tjenester.

Du kan bekrefte identiteten din via Bank-ID eller via post.

Trenger du hjelp?

Vanlige spørsmål

Finn svar i vår søkbare FAQ

23 50 20 86

Hver dag: 08-23
Ringer du fra utlandet?

Send e-post

Få svar innen 48 timer