Vi er her for deg 💙

- og gjør hverdagen litt enklere

Spredningen av korona-viruset har ført til en annerledes hverdag for oss alle. Det er en krevende tid for både oss og dere. For store og små. For to- og firbeinte. For de som er nære, og de som er langt unna.

Derfor har vi valgt å ta noen grep for å gjøre hverdagen deres litt enklere. Med flere ringeminutter kan du snakke med dine kjære som du ikke kan møte akkurat nå. Med ekstra data kan du chatte, sende bilder og FaceTime med familie og venner i utlandet. Mulighetene er mange, og det er nå vi må vise at vi kan ta vare på hverandre. Teknologien tillater oss å gjøre dette på en sikker og trygg måte. Sammen kommer vi igjennom denne krisen.

 

Hva gjør vi for deg som MyCall-kunde?

 

1. Dobbel data og ringeminutter i EU+ og MultiZone

Alle som har eller kjøper et EU+ eller MultiZone-abonnement i april, får doblet innholdet i pakken sin. Gjelder det som er inkludert i pakken (ringeminutter, data & SMS).
 


NB! Tilbudet gjelder for allerede aktive pakker, i tillegg til nye kjøp, i april måned. Tilbudet gjelder kun for første måned ved automatisk fornying. Tilbudet gjelder ikke ved nedgradering fra høyere til lavere pakkeprodukt. 

 

2. Opptil 50% rabatt på datapakker i MyCall-appen

Vi reduserer prisene på datapakkene våre. Kjøp trygt hjemmefra i MyCall-appen.


 

NB! Tilbudet gjelder kun i MyCall-appen, og kun for første måned ved automatisk fornying. Gjelder ikke 1GB. Tilbudet er gyldig til og med 17. april 2020.

 

3. MyCall Shops holder åpent for deg

Begge butikkene våre, i Oslo og på Strømmen, holder åpent for at våre dyktige ansatte skal kunne hjelpe deg med alt fra stort til smått. Vi følger helsemyndighetenes råd, og ber om at du gjør det samme når du besøker oss.

Åpningstider:

Oslo                Man.-Lør. kl. 10.00 – 18.00
Strømmen:      Man.-Fre. kl. 12.00 – 18.00, Lør. kl. 12.00-17.00

 

4. Ring gratis til korona-telefonen

Har du spørsmål om koronaviruset (Covid-19), kan du ringe informasjonstelefonen til Helsedirektoratet på 815 55 015. Vi mener det er viktig med folkeopplysning og gjør det gratis for alle våre kunder å ringe dette nummeret. Samtidig oppfordrer vi til å sjekke ut informasjonen som ligger ute på helsenorge.no og fhi.no først, slik at belastningen på informasjonstelefonen blir minst mulig.

 

5. Få informasjon om koronaviruset på ditt eget språk

Vi vet at mange har spørsmål om koronaviruset (Covid-19), og at det kan være vanskelig å få med seg alt. Mye av informasjonen er i tillegg på norsk. Her kan du finne viktig informasjon som Folkehelseinstituttet (FHI) har skrevet om koronaviruset på hele 24 språk. Det er i tillegg laget filmer på 6 forskjellige språk.

Viktig informasjon om karantene

 

Her finner du filmene

 

Generell informasjon om Covid-19