Alltid full kontroll – velg betalingsmåte selv!

Tilbake til artiklene

Alltid full kontroll – velg betalingsmåte selv!

Det finnes flere måter å betale på når du kjøper MyCall-produkter. Målet er at du som kunde skal ha full kontroll over forbruk og utgifter.

Det kan være greit med en betalingsmåte som gjør at du slipper å betale for mer enn du ønsker eller trenger. MyCall har flere betalingsalternativer – velg det som passer deg!

ENGANGSKJØP

Dersom du kjøper en pakke som varer i 30 dager, kan du betale på forhånd/forskudd. Når pakken utløper, kan du selv velge om du ønsker å kjøpe en til eller ikke. Med en forhåndsbetalt 30 dagers-pakke har du alltid full kontroll over ditt forbruk. Du trenger ikke å bekymre deg for overforbruk da du kun kan bruke det som er inkludert i pakken – ingenting mer! Ingen kredittsjekk, ingen binding og ingen etter-fakturering.

Du kan enkelt bestille via SMS eller i MyCall-appen!
Først kjøper du et FlexiCard hos en av våre 5000 forhandlere, og fyller opp din saldo med verdien på FlexiCardet. Husk å kjøpe et FlexiCard som har samme verdi som pakkeproduktet du ønsker å kjøpe. Så går du enten inn i appen og bestiller produktet direkte, eller så kan du sende en SMS til 06160 med det riktige SMS kodeordet for produktet. Sjekk alle SMS kodeord her.

Med en forhåndsbetalt 30 dagers-pakke har du alltid full kontroll over ditt forbruk.
– Ved å velge riktig datapakke kan du dekke ditt behov på billigst mulig måte.

MÅNEDLIG

Du kan også velge å kjøpe denne 30-dagers forhåndsbetalte pakken månedlig med ditt bankkort. Da slipper du å kjøpe den om og om igjen, fordi denne løsningen fornyer pakken din automatisk. Prisen på produktet belastes ditt bankkort hver måned. Du betaler fortsatt på forhånd, og har derfor alltid full kontroll over forbruket. Du vet hva du betaler for til enhver tid, så du slipper overraskelser.

Pakkene kan kjøpes i MyCall-appen, eller på mycall.no. Alt du trenger å gjøre er å velge hvilket produkt du ønsker, og deretter oppgi kortinformasjon. Ingen kredittsjekk, ingen bindingstid og ingen overforbruk her heller.

FAKTURA

Den siste betalingsmåten er med faktura. Denne måten krever kredittsjekk og du blir fakturert for et løpende abonnement, hver måned, på etterskudd. Men husk: hos MyCall slipper du bindingstid uansett betalingsmåte!

Trenger du hjelp?

Chat med oss

Man - fre: 08-18
Lørdag: 10-15:30 Søndag: Stengt

Ring 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30

Ringer du fra utlandet?
+47 967 06 160


Ordinære takster gjelder: se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer

Besøk oss i
MyCall Shop

Brugata 1, Oslo
Man - Lør: 10-18

Eller en av våre 5500 utsalgsteder