MyCall

Er du på vei fra Telio?

Nedenfor har vi forsøkt å svare på noen av de spørsmålene du måtte ha rundt din flytting til MyCall

Har du problemer med dekningen etter overføring til MyCall?

  1. Har du satt inn ditt MyCall SIM-kort?
  2. Har du startet mobilen på nytt?
  3. Etter omstart av mobilen, kan du forsøke å starte mobilen en gang uten SIM-kort. La mobilen være påskrudd uten SIM-kort 1-2 minutter, før du skrur av mobilen, setter inn SIM-kort og starter mobilen på nytt.
  4. Får du fortsatt ikke dekning? Søk etter nettverk manuelt og velg MyCall som operatør.
  5. Om du fortsatt ikke har dekning er det fint om du forsøker SIM-kort i en annen mobil før du tar kontakt med MyCall Kundeservice.

Mangler du SIM-kort fra MyCall?

  • Da kan du enkelt hente SIM-kort fra Narvesen, 7-11 eller Shell 7-11 ved å kontakte MyCall Kundeservice.

Har du spørsmål om tilleggstjenester? 

Har du Hemmelig nummer?

  • Har du Hemmelig nummer hos Telio, vil dette automatisk overføres til MyCall.

Har du Samlefaktura hos Telio i dag?

  • Har du en Samlefaktura hos Telio i dag, vil den overføres til MyCall. Unntaket er om du har Mobilt bredbånd, da vil ditt Mobile bredbånd overføres til Telia.

Har du Ekstra-SIM hos Telio i dag?

  • Har du et eller to Ekstra-SIM hos Telio i dag, vil du motta dette i posten fra MyCall.

Er du sperret for nummeropplysning hos Telio i dag?

  • Da kan du enkelt sperre deg selv for nummeropplysning ved å kontakte MyCall Kundeservice.

Hvilke nettverkssperrer blir overført til MyCall?

  • Dessverre får vi ikke overført dine andre nettverkssperrer hos Telio til MyCall. Men du kan enkelt styre dine nettverkssperrer via Mine Sider eller ved kontakt med MyCall Kundeservice etter du er overført som kunde.

Når mottar jeg siste faktura fra Telio?

  • Kunden mottar siste faktura fra Telio i april om kunden ble overført i mars.
  • Har kunden utsatt portering til april, mottar de siste faktura i mai om de har bruk ut over det inkluderte.

Trenger du hjelp?

Chat med oss

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30 Søndag: Stengt

Ring 967 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30

Ringer du fra utlandet?
+47 967 06160


Ordinære takster gjelder: se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer

MyCall Shop

Brugata 1, Oslo
Mon - Sat: 10-18

Eller en av våre 7000 utsalgsteder

Lukk Meny Lukk Søk Meny