Ta kontakt med kundeservice via e-post Trenger du hjelp kan du sende en e-post til MyCall kundeservice. Vi garanterer et svar innen 48 timer. Husk at du også kan kontakte oss via Chat og på 06160 for raskere tilbakemeldinger. kontakt, kundeservice, chat, ring, 06160
MyCall

Kontakt kundeservice

Vi anbefaler deg å bruke skjemaet nedenfor for å kunne hjelpe deg på best mulig måte, ellers er vår e-postadresse kundeservice@mycall.no.

Har du mistet eller glemt PIN eller PUK-koden? Logg inn på Min side, eller ta kontakt med kundeservice.

Endre PIN-koden

Måten du endrer PIN-kode på avhenger av hva slags mobiltelefon du bruker. Sjekk brukerveiledningen til din mobil. Du bør endre PIN-koden når du tar SIM-kortet i bruk første gang.

Tastet feil PIN-kode

Dersom du taster PIN-koden feil 3 ganger, må du taste PUK-koden for å få åpnet telefonen. PUK-koden finner du på Min side. Etter at du har tastet PUK-koden vil du bli bedt om å taste ny PIN-kode 2 ganger.

Feilmelding etter å ha tastet inn PIN
Mobilen kan være låst til ditt forrige mobilselskap. Kontakt dem for å få den åpnet.
Du kan sjekke saldo og forbruk på følgende måter:

- Logg inn på Min Side
- Send SMS med kodeord SALDO til 06160

Har du mottatt et Erstatnings-SIM må det aktiveres. Det gjør du enkelt på Min Side.
Du kan bytte abonnement ved å logge inn på Min side.
To månedsavgifter
Som ny kunde betaler du både for måneden du ble kunde, og for kommende måned. Dette betyr at hvis du for eksempel bestiller abonnement den 15. i måneden, så betaler du bare halvparten av månedsavgiften. Du får også kun halvparten av de inkluderte ringeminuttene, SMS/MMS og data.

Etter denne første måneden får du kun en månedsavgift per faktura.

Fakturabeløpet er høyere enn månedsavgift
Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

- Samtaler til spesialnumre (f.eks. 5-sifrede nummer)
- Innholdstjenester (for eksempel parkering eller SMS-avstemninger)
- Brukt mer enn det som er inkludert i ditt mobilabonnement
- Bruk i utlandet

Se side to på faktura for full oversikt over mobilbruken. Du kan også se samtalespesifikasjon på Min side.
Skriv informasjon her
Skriv informasjon her
Har du spørsmål som ikke passet noe av emnene listet opp kan det være at det vil lønne seg å prøve vår chat-funksjon til høyre for å få så raskt svar som mulig.
Fant du det du lette etter?

PS: Vi tar bare kontakt med de søkerne vi finner aktuelle.

Har du skrevet dato riktig? Har du skrevetmobilnummeret ditt riktig? Har du skrevet e-postadressen din riktig?

Trenger du hjelp?

Chat med oss

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30 Søndag: Stengt

Åpningstider i julen 2018
Julaften: 08:00-12:30
1. juledag: 10:00-16:00
2. juledag: 10:00-16:00
Nyttårsaften: 08:00-12:30
1. nyttårsdag: 10:00-16:00

Ring 967 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30


Åpningstider i julen 2018
Julaften: 08:00-12:30
1. juledag: Stengt
2. juledag: Stengt
Nyttårsaften: 08:00-12:30
1. nyttårsdag: Stengt

Ringer du fra utlandet?
+47 967 06160


Ordinære takster gjelder: se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer
Noe svartid må peregnes i julen.

MyCall Shop

Brugata 1, Oslo
Mon - Sat: 10-18

Eller en av våre 7000 utsalgsteder

Lukk Meny Lukk Søk Meny