MyCall
Min Side

Varsling av databruk

Nå får du SMS-varsel når datapakken snart er brukt opp, og du betaler ikke for overforbruk av data. Makspris data er avsluttet.

Du vil motta 2 SMS med informasjon på hvor mye data du har igjen.

SMS nr 1:
Sendes til deg når du har nesten brukt opp din inkluderte datakvote.

SMS nr 2:
Sendes til deg når du har brukt 100% av din inkluderte datakvote og har 0 MB igjen.

Når du har brukt opp din inkluderte datakvote blir hastighet på data redusert til 64Kbit/s. Du vil fortsatt kunne bruke internett, men det vil gå veldig tregt. Dette gjør vi for at du ikke skal faktureres for overforbruk.

På denne måten har du FULL KONTROLL over din databruk og dine kostnader hver måned.

Datapakker.

Har du behov for mer data kan du enten endre ditt mobilabonnement eller kjøpe ekstra datapakke. Vi har 4 datapakker som du kan kjøpe når det passer deg.

Datapakken varer ut den måneden du bestiller det.
Eksempel: Har du kjøpt en datapakke den 10 april, så vil datapakken være gyldig til og med 30 april.

Har du ubrukt data så vil dette tas med over til neste måned med Rollover Data.

Makspris data ble avsluttet 1. april.

Trenger du hjelp?

Chat med oss

Åpen Man - fre: 08-19
Stengt lørdag og søndag

Ring 967 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30

Ringer du fra utlandet?
+47 967 06160


Ordinære takster gjelder.
Se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer.