MyCall

Faktura

Innholdstjenester

Innholdstjenester er tjenester som bestilles og leveres via SMS, MMS eller internett.

Prisen på tjenesten bestemmes av innholdsleverandøren. Eksempler på innholdstjenester kan være:

  • Opplysningstjenester som 1880 og 1881
  • Varekjøp hvor du bruker din mobiltelefon som betalingsmiddel (for eksempel parkeringsautomater)
  • Avstemninger (for eksempel Norske Talenter eller Melodi Grand Prix)
  • Ringetoner, spill og bakgrunnsbilder
  • Tjenester fra telefonbank

SPERRE INNHOLDSTJENESTER

Mange innholdstjenester er abonnementsbasert. Dette betyr at leverandøren belaster deg jevnlig per uke eller per måned for at du fortsatt skal få brukt tjenesten. Dersom dette er tilfelle kan du avbestille tjenesten ved å sende kodeord STOPP, STOP eller STANS til det nummeret du mottar tjenesten fra.

Du kan kontakte kundeservice for å få sperret for alle slike tjenester.

  • Vi tilbyr følgende sperrer for innholdstjenester:
  • Sperre for mottak av innholdstjenester
  • Sperre av samtaler til teletorg

Beløpsgrense på innholdstjenester: du kan sette en passende beløpsgrense (for eksempel, 100 kroner) per måned. Abonnementet/kontantkortet kan kun belastes med innholdstjenester for valgt verdi per kalendermåned

PRISVARSEL I UTLANDET

Når telefonen din kobler seg til et utenlandsk nett, sender vi deg en SMS med priser for det aktuelle landet. Det koster ingenting å motta denne.

  • For å stoppe prisvarsel utland på SMS: Send SMS STOP til 75025
  • For å starte tjenesten igjen: send SMS START til 75025

KLAGE PÅ INNHOLDSTJENESTER

Klager og henvendelser om innholdstjenester rettes til MyCall, som tar saken videre med innholdsleverandøren. Dersom du selv ønsker å ta direkte kontakt med innholdsleverandøren kan du gjøre det. Enkelte innholdsleverandører har flere kortnumre og kan derfor vises på listen flere ganger.