MyCall

Kundeforhold

Overføre nummer til MyCall

Du kan flytte ditt mobilnummer til MyCall. Det tar minimum 5 arbeidsdager fra vi mottar din bestilling til ditt mobilnummer er flyttet til MyCall.

Når vi mottar din bestilling vil du motta et brev med ditt nye SIM-kort fra MyCall. I brevet vil det stå dato og klokkeslett for når det nye SIM-kortet blir aktivert og klar til bruk.

Ditt eksisterende abonnement vil være aktivt frem til nummeret er overført til MyCall. Vi kan dessverre ikke overføre oppsagte nummer eller nummer registrert i et annet navn. Er du usikker på hvilket navn ditt abonnement er registrert på må du ta kontakt med ditt nåværende mobilselskap før du bestiller.

Ps: Begge SIM-kortene vil være aktive i en kort periode rundt denne tiden, men du kan oppleve problemer med å motta anrop til ditt gamle SIM-kort.

Når du har tatt i bruk ditt nye SIM-kort fra MyCall, og forsikret deg om at du har fått med deg kontaktlisten og annen viktig informasjon, kan du kaste ditt gamle SIM-kort.

Trenger du hjelp?

Chat med oss

Man - fre: 08-19
Stengt lørdag og søndag

Åpningstider for helligdager i mai:

1. mai: Kl. 10:00 – 16:00
10. mai: Kl. 10:00 – 16:00
17. mai: stengt
21. mai: Kl. 10:00 – 16:00

Ring 967 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30


Ringer du fra utlandet?
+47 967 06160


Ordinære takster gjelder: se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer