MyCall

Faktura

Forklaring til faktura

TO MÅNEDSAVGIFTER

Som ny kunde betaler du både for måneden du ble kunde, og for kommende måned. Dette betyr at hvis du for eksempel bestiller abonnement den 15. i måneden, så betaler du bare halvparten av månedsavgiften. Du får også kun halvparten av de inkluderte ringeminuttene, SMS/MMS og data.

Etter denne første måneden får du kun en månedsavgift per faktura.

FAKTURABELØPET ER HØYERE ENN MÅNEDSAVGIFT

Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

  • Samtaler til spesialnumre (f.eks. 5-sifrede nummer)
  • Innholdstjenester (for eksempel parkering eller SMS-avstemninger)
  • Brukt mer enn det som er inkludert i ditt mobilabonnement

Bruk i utlandet

Se side to på faktura for full oversikt over mobilbruken. Du kan også se samtalespesifikasjon på Min side.


Trenger du hjelp?

Chat med oss

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30 Søndag: Stengt

Åpningstider i julen 2018
Julaften: 08:00-12:30
1. juledag: 10:00-16:00
2. juledag: 10:00-16:00
Nyttårsaften: 08:00-12:30
1. nyttårsdag: 10:00-16:00

Ring 967 06160

Man - fre: 08-19
Lørdag: 10-15:30


Åpningstider i julen 2018
Julaften: 08:00-12:30
1. juledag: Stengt
2. juledag: Stengt
Nyttårsaften: 08:00-12:30
1. nyttårsdag: Stengt

Ringer du fra utlandet?
+47 967 06160


Ordinære takster gjelder: se priser her

Send e-post

Få svar innen 48 timer
Noe svartid må peregnes i julen.

MyCall Shop

Brugata 1, Oslo
Mon - Sat: 10-18

Eller en av våre 7000 utsalgsteder

Lukk Meny Lukk Søk Meny